Cześć!
Jestem Sylwia i od ponad 12 lat zajmuje się zarządzaniem ludźmi i projektami. Koordynowałam pracę zespołów od 5 do 140 osób, również zdalnie. Ukończyłam wiele szkoleń z zakresu zarządzania projektami, a także Akademię Social Media Managera i kursy Dochodowa Firma oraz Zorganizowana Szefowa.
Swoje doświadczenie zdobywałam pracując m.in. przy tworzeniu projektu Szlachetna Paczka (edycje od 2012 do 2017), współtworzeniu I edycji Paczki Seniorów (projekt Stowarzyszenia Wiosna) oraz jako asystentka zarządu.
Przez blisko 5 lat realizowałam się, jako manager biura w jednej z krakowskich kancelarii,
a także jako specjalista ds. realizacji projektów w jednej z firm szkoleniowych.
Doświadczenie zawodowe wykorzystuję we współpracy z największymi markami w Polsce.
Zaufały mi m.in. Dochodowa Firma, Pani od Oszczędzania, Syncret, Marta Iwanowska-Polkowska, BeautyBoss, Więcej niż Hormony, Ozga Design, WN Legal Wątrobiński Nartowski, Roobens, Mama na Obrotach i wiele innych 🙂